יום חמישי, 23 בפברואר 2017

מתחדשים בזול

שלום לכם,

היום אני רוצה לדבר על תופעת ה"אאוטלטים" של חנויות אפנה.
הרבה פעמים אנחנו מאוד רוצות להתחדש בפריטים חדשים אבל ממש ממש לא בא לנו להוציא עוד 150 ש"ח על חולצה או 200 ש"ח ומעלה על שמלה ברשתות במקרה הטוב. בשביל זה אפשר לשים את פעמינו לאאוטלטים של חנויות שאנחנו רגילות לקנות בהן.
יש גם קניונים ממש בנויים עם חנויות עודפים כמו בהרצליה פיתוח קניון העודפים. או חנויות גדולות של עודפים בבילו סנטר על יד רחובות, במיוחד חנות "הפקטורי" שהיא בעיקר גם עדן לגברים, לנעלי התעמלות לנשים וגברים, בגדי ילדים ואפילו בגדי מותגים של נשים ואביזרי אפנה.

לנו בנות של פלאס סייז מאוד קורצות חנויות האאוטלט של "עונות". יש את האאוטלט הענקי של עונות ברחוב לישנסקי בראשל"צ ויש בירושלים חנות קומתיים בתלפיות.
אז השבוע אני ביקרתי במס הכנסה ברמלה בקניון הממשלה ושם יש חנות אאוטלט של עונות שהיא לדעתי אאוטלט של האאוטלט. כל החנות ב 20 ש"ח לפריט, ואם קונים 4 פריטים משלמים 59.90 ש"ח. ויש קיר אחד שהכול ב 10 שקלים.
אז נכון שהחנות יותר דומה לבזאר אבל אם מחפשים היטב ניתן למצוא פריטים חביבים ביותר וטרנדיים.

אז הנה לכם תמונה 2 אאוטפיטים שבניתי סביב חולצות מהאאוטלט הזה שכל אחת עלתה 20 ש"ח.

אז יש כאן חולצת ויסקוזה בגוון אפור מאוד אפנתי, עם רשת בכתפיים, שילבתי אותה עם ג'ינס ישן מלפני 3 עונות של עונות, ג'קט של צילה - תפור עליך, מבריק מוכסף ונעליים מוכספות טרנדיות מ"אסוס". שרשרת של "איתן".
מה דעתכן? החולצה יכולה ללוות אותנו בימי חורף חמימים ולאורך כל האביב בשקט עד סוף מאי.




לוק נוסף שנבנה סביב חולצה שקניתי ב 20 ש"ח באאוטלט הזה ברמלה. חולצה משובצת טרנד שרץ כבר 2 עונות לפחות ובינתיים לא עוזב אותנו. חולצה בגוונים ירקרקים שהתאמתי לה ג'ינס עם קרעים, מגפוני בוקרים ותכשיטים תואמים. בעלי שאל אותי באותו הבוקר אם אני הולכת לעבוד בחווה!!!

ג'ינס: בורדו, חולצה: עונות אאוטלט, מגפונים: פאולה


 ואיך הליפסטיק??? זה Essence ב 13 ש"ח!!

מקווה שאהבתם!

נשיקות עד הפעם הבאה ושבת שלום!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה